Alla inlägg under juni 2008

Av ann-christin klaesson - 23 juni 2008 15:07

hejsan är nu i tagen igen. har variot lite rörigt i mitt huvud. jag har haft en del att tänka på.jag hadde en lugn midsommarafton jag och min man satt ensamma och åt sill och potäter. och jordgubbar till äfterätt med grädde det var mysigt.sen påp midsommar dagen var vi på 40 årsfest min bror anders fyllde år  det var många gäster och och många släktingar där detvar så mycket mat  jag tror vi åt hekla tiden  vi kom vid två och gick hem vid 8 på kvällen.alla mina systrar var där molle kerstin ulla och jag anki och min broranders två av bröderna saknades, det är jonna och hasse.min mamma vad med och massor med barnbarn jag tror det var en 15  stycken i alla åldrar vi tog kort .på allihopp .ja så igår gorde vi inte så mycket bara latade oss. visst jag vi var i fredas kväll på djurakuten med våran hund dixie  hon kissade blod så vi var tvugna att åka iväg på kvällen så det visade sig att hon hadde urinvägsinflamation så hon fick pecelin i 8 dagar  det kostarde 1100 kr men det är hon värd vi får dra in på annat . ha ha  vädret är som det är inget att göra åt  och det gick inte bra för sverige heller .men vad gör det  det är barra ett spel jag älskar ju fotboll ändå


Av ann-christin klaesson - 18 juni 2008 19:28
youtube

Av ann-christin klaesson - 18 juni 2008 11:35

god morgon sverige.jag i kväll så sitter väl alla bänkade framför tv.så får vi hålla tummarna att domgör första målet.jag sitter nu och vet inte vad jag skall göra av dagen men man hittar väl alltid på nått hoppas jag. ibland så är det såna här tråkiga dagar. vädret gör väl väldigt mycket grått och tråkigt. gud nu tror väl ni att hon är heltknäckt . nu kom posten  skall se vad han har med sig något spännande kanske  nej det var bara reklam och en räkning till comhem. inga glada nyheter min man öppnar posten nu.jag skall gå in på andra bloggar och läsa lite det kanske piggar upp en lite ha en bra dag och heja på sverige i kväll

Av ann-christin klaesson - 17 juni 2008 12:51

äntligen en liten stund då jag kan gå in på datan.det blir ju så ibland man har så mycket att göra men det blir ändå inget gort sån är jag  ha ha .jag och min familj var i darsland i helgen det var jätte skönt med lite omväxling.vi vad på 60 årskalas på lördan min systers man sven -arne fyllde år .dom bor där i darsland .jag blev helt slut efter helgen. det tar på krafterna.snart är det ju midsommar det är inte klokt vad tiden går undra om det blir fint väder till dess hoppas det så man kan bada igen.min syster molle har också en blogg nu kul jag skall gå in och kolla om hon har skrivit nått ballt.jag sätter ut en bild på angelas katt dom bor i england  en englis katt allså  ha ha

Av ann-christin klaesson - 16 juni 2008 13:45

jag fick visst besök så jag skriver senare

Av ann-christin klaesson - 13 juni 2008 14:51

jag då är det fredag den 13. som jag tycker är lite äklig man vet alldrig vad som  den har med sig . tur kanske eller otur jag tappade pennan två gånger det kändes att det var lika bra att lägga undan den . ha ha tvi tvi .vi har varit ute en stund vi gick upp till torget vi skulle möta min mor där  vi köpte nån glass och så . vi mötte våran dotter jenny hon hadde visst varit ledig idag läkarbesök . dom skall åka till landet i kväll till darsland där har dom ett fint ställe  men dom skall tyvär sälja det dom har ute det nu på försälgning .men det kommer väl att ta sin tid med det

. min syster bor där permanent och hennes man vi skall dit på 60 års kalas i morgonsven -arne är det som fyller  år hurra hurra . se om jag sätta in en liten bild tv i tvi tvi ha ha

Av ann-christin klaesson - 12 juni 2008 13:31

nu äntligen skall ni få se på något gulligt det är våran ögosten i våran familj goare en hon finns inte .det är livets gåva dixie

Av ann-christin klaesson - 12 juni 2008 12:54

hej  idag är det torsdag och då skall här tvättas i tvättstugan ,domhåller på att renovera den  så det kommer och bli fint där nere.annars så skall jag väl inte göra så mycket . skallgå på en långpromenad med dixie våran hund  hon är blandrasmellan schefer och collie hon är 8 år jag skall se om jag hittar en bild så skall jag sätta in den det gick ju bra igår  att sätta in bilden på mig och petra.jag är väldigt stolt över denna blogg jag har klaraat det själv  jag är så jävla bra rent ut sagt. men stava är jag inte bra på men det kommer nog ha ha bara man får öva lite.jag tittar nästan på alla matcher jag tittar nog mer än min man ha ha .

Ovido - Quiz & Flashcards