Alla inlägg under februari 2009

Av ann-christin klaesson - 27 februari 2009 13:26

vi var och köpte en rullgardin i begtfors i dag på svångremmen en väldigt bra afär har allting billigt och bra saker,nu har vi ätit en god lunch två stekta ägg 2 skivor blodpudding med syltoch ett halv packet becon det var gött det för lilla magen .vet inte om det är så bra när man försöker gå ner i vikt  ja ja gott var det iallafall

Av ann-christin klaesson - 26 februari 2009 16:31

underbart väder solen skiner in i mitt sketna fönster men det känns härligtvarmt och skönt.det är väldigt halt ute man får passa sig så man inte ramlar ,sven -arne ramlade två gånger plattfall i morseundra hur han kommer att känna sig i morgon. nu kommer katten och river på fönsret jag får släppa in honom gustav alltså.har gort en gör god grönsakssoppa i dag den var gör go och korv till.så nu har vi mat imorgon också.

Av ann-christin klaesson - 25 februari 2009 15:21

fan också änligen skulle jag gå och sätta mig framför tv och titta haus på tv .tror fan att jag in te kunde hitta en enda kanal vet i fan vad man skall trycka på jag har trykt på alla knappar nu så det kommer väl bli värdens liv på gubben när han kommer hem men det kan ju inte vara så svårt tycker man.två kanalväljare bara ju fan vad kass jag är jag treor jag går och lägger mig.

Av ann-christin klaesson - 16 februari 2009 16:41

fy vad trött man är på alla resor till sjukhus . det blir nog bättre när jag blirinskriven på näl och så har vi ju bäckefors sjukhus alldeles brevid där vi bor.skall vara nere i göteborg 3 dag  då ligger vi hos våran dotter och svärson.så vi har hela dagarna på sjukhusen både jag och bengt skall vara på olika undersökningar  natuligt vis har vi olika sjukhus då .så vi passar också på att stor handla och träffa lite vänner så dom dagarna kommer att gå fort.jag skriver igen på fredag kram

Av ann-christin klaesson - 14 februari 2009 17:24

den här gången ger jag mina djur allahjärtans dag grattis är dom inte söta .

Av ann-christin klaesson - 13 februari 2009 13:38

oj vad det var kallt inatt  . nu är det inte så farligt kallt nu lyser solenoch det känns skönt.vi får nog elda lite i spisen i kväll det blir sån go värme av den . det är mysigt.idag kommer mathias och marina hem från bali. undrar vad dom tycker om vårat väder dom har ju haft det så varmt och skönt dom har varuit borta 4 veckor.gått att dom kommer hem nu .dom skall ju snart få barn det händer väl i april någon gång tror jag hoppas att dom har haft det skönt nu.skall nu dammsuga lite och göra ording middan kram på er alla som läser .

Av ann-christin klaesson - 11 februari 2009 16:08

har varit i bengtfors och köpt en rullgarin till sovrumet. det var lite bökigt att sätta upp den mentill sist gick det så bra så. man skulle väl tvätta av fönstrena med men det få bli en annan gång .annars allt bra med mig känner mig pigg och glad. det blir en promenad med hunden och katterna vid 6 tiden. sen tänkte jag göra ordning på toan det behöver städas ibland. köpt en liten gummimatta till toan det blir varmt och gott om fötterna.här ser ni vad bra fotograf jag är dixies rompa

Ovido - Quiz & Flashcards