Alla inlägg under augusti 2009

Av ann-christin klaesson - 26 augusti 2009 18:18

jag och min syster och ella har varit i skogen och plockat lingon och kantareller.fast jag plockade bara lingon jag är inte så duktig och hitta kantareller .dom hittar ju jämt .så nu har jag två liter lingon att rensa i kväll.och i morgon får jag köpa socker och då blir det rårörda lingon gott.jag skall tacka ella och svien för den goda laxen och efterätten  tack .

Av ann-christin klaesson - 25 augusti 2009 15:32

halva månaden har gått har varit i göteborg tre gånger tror jag.annars har jag varit här haha.vi skall ner till ella och svean och äta middag idag klockan 5 eller när klockan ringer ,hon är en djävlka BRA KOCK .JAG TRODDE ATT JAG SKULLE TILL PROVTAGNINGEN IDAG GICK UPP KLOCKAN SJU OCH VAR KLAR ATT ÅKA . VI KOM TILL LADAN NÄR JAG FICK SE PÅ PROTAGNINGS BLANKETTEN ATT DET STOD VECKA 36 OJ SA JAG TILL BENGT VD ÄR DET FÖR VECKA NU. SÅ VI STANNADE BILEN OCHN KOLLADE OM VI HADDE ALMENACKA I PLÅNBOKEN DET HADDE VI OCH DÅ SÅG VI ATT DET VAR VECKA 35. SÅN OTUR HEM IGEN OCH LA OSS OCH SOV TILL TIO.DET ÄR GANSKA VANLIGT . HAHAKLIPPT GRÄSET OCH TAT UPP LITE POTATIS. KRAM PÅ ER

Av ann-christin klaesson - 6 augusti 2009 19:10

känns skönt nu när solen har kommit tillbaka . allt blir ju så tråkigt när det regnar så mycket. så nu är jag glad igen .vi målar ju stugan . det går inte fort men det skall snart vara klart.annars gör vi väl inte så mycket.var nere i göteborg igår . vi hämtade bengt skor på reab ortopeden han får ha special skor .vi var inne hos min dotter jenny hon haddelagat lunch och sen bakat muffins det var ju bara att äta när det bjuds haha tack jenny.lägger in lite kort kram till er alla.

Av ann-christin klaesson - 3 augusti 2009 19:19

Jag skall bara säga det att jag har värdens goaste barn. och barnbarn* och inte minst deras respektive. en sån familj jag och bengt har . Helt underbart kram på er .

Av ann-christin klaesson - 2 augusti 2009 11:31

nu fungerar det igen efter min syster vart här o kirrat det :) så här ser huset ut nu ska ta framsidan idag när bengt kommer igång sen blir det lite städning skitkul,,,, inte,,,,

Ett litet kort på pappa och dotter som hunnit bli 4 månader redan en liten solstråle utan dess like.

Av ann-christin klaesson - 1 augusti 2009 20:23

vad arg jag blir nu när jag hadde tänkt sätta in mina bilder,fan vad är det för fel ??e det så för er också så skriv gärna till mig och berätta det .godnatt

Ovido - Quiz & Flashcards