Alla inlägg under december 2009

Av ann-christin klaesson - 12 december 2009 15:54

jag får vara lucia själv i morgon .och bengt får vara staffan stalle dräng och dixie tärna och katterna pepparkakor.jag bara skojar med er . men det var roligt när barnen var små så söta dom var då . kram

Av ann-christin klaesson - 8 december 2009 12:27

idag kommer min älsta pojk mathias och hans dotter och hälsar på . det skall bli roligt . det händer ju inte så mycket här. skall ladda kamran nu kram.  

Av ann-christin klaesson - 5 december 2009 14:46

när vi var i göteborg förra veckan. var vi hemma hos min systers dotter cammilla.molle skulle få en överrasking där så vi var så nyfikna  så hela vägen dit.hon fick enklippning och färgning  hon blev jätte fin det är ju alltid kul att få nått som är baa är tiill sig själv .fint av dig cammilla så jag tog bilder så nu hoppas jag ni får se reselttatet kram      

Av ann-christin klaesson - 4 december 2009 13:35

skönt det är fredag. veckan är slut och bara helgen kvar skönt.skall antagligen inte göra så mycket under helgen. nått blir det väl men inget bestämt än .är så trött nu . jag fick en tablett av sova på imovan 7´´5. håller nog i sig hela dan. sova middag blir det nog idag  skönt. kram

Ovido - Quiz & Flashcards