Alla inlägg under juli 2008

Av ann-christin klaesson - 24 juli 2008 11:22

nu har vi bestämt oss vi skall flytta till darsland vilken kul grej mysigt va . det visste jag inte något om för en vecka sen gud så det kan bli hi hi.men det är ju mycket jobb också.tänk till anki jag måste börja packa  och städa ur denna skitna lägenhet fyyyyyy vad kul

.drömmen har slått in bo på landet ett tag vi räknar med att bo där 5 år.sen vet í inte om vi flyttar ner igen vad piirrigggt.så ni förstår att det snurrar i mitt huvud vad börjar man

det är ju inte varje dag man flyttar hm.kul skall det bli slänga grejor skall vi göra slänga slänga och så viddare.skriver mer senare häng med på min flyttning till darsland från göteborg

Av ann-christin klaesson - 23 juli 2008 15:50

jag har lagt in kyckling i ugnen och sen blir det ponnfritt till och lite sallad det skall bli gott.sen skall vim gå upp till torget och köpa mig en hårborste på tian, och mjölk och bröd.alltså kortedalatorg värdens tråkigaste torg faktist,finns inte många affärer kvar där nu, tråkigt .får hoppas man träffar någon att prata bort en stund,det brukar vi alltid träffa på någon som vi känner, det känns som man känner hela kortedala har bott här sedan1969 .vi flyttade först till bergsjön sen tio år har vi bott häri kortedala. en gris en ko en kortedalabo

Av ann-christin klaesson - 23 juli 2008 13:30

jaja det var väldigt sent att komma hem. när man skall upp kl 6 .men det gick ju bra iallafall.man får ju lära sig.man skall inte gå ut när man jobbar dagen efter .så det blir väl sängen sen när han kommer hem.han tycker nog att jag är tjatig.snart skall han flytta hem till min dotter och hennes gubbe.för jag och min man tänker flytta upp till darsland och bo där.så då får han bo där till han får skaffat sig en lägenhet för nu börjar livet för han  och vi börjar vårat det är dags nu .gud vad skönt att bara tänka på oss själva ,och veta att barnen har det bra .att dom blir självständiga ,det har varit svårt för dom att ha föräldrar som bara är sjuka men nu mår vi ju bättre och tänker visa dom det ,att vi klarar oss själva.det här blev visst mina tankar .

Av ann-christin klaesson - 22 juli 2008 23:37

grattisb håkan .på 20 årsdagen.hadde lite tårta och lite av varje . hoppas du blev nöjd med kalaset i dag . tänk på att du skall upp i morgon du har inte kommit hem än så jag sitter här och väntar  du skall ju jobba i morgon bitti. ja ja ungdommar kanske inte behöver sova så länge  men men .jag skall snart gå och lägga mignu skrver mer  i morgon.

Av ann-christin klaesson - 18 juli 2008 14:36

jaha åka till darsland och ha det skönt igen skall väl ta mig ett dopp om det inte är för kallt får skicka i någon annan först ha ha .min syster och svåger bor där do har nyss fått en kull rottisar skall bli roligt att se dom nadja fick 8 stycken en har dött och en annan verkar väldigt svag se vad dom kan göra med den lilla om dom kan klara henne.dom är 4 dagar idag.min dotter kommer och hämtar mig vid 7 tiden .ha det så bra allihop.

Av ann-christin klaesson - 14 juli 2008 21:15

såg ni alagarna från kortedalatorg, det var hemskt att se alla man känt som har dött det är inte kloktatt man har känt så många bra mäniskor,en del var helt underbara,att det kan gå så galet för många dom har ju supit upp allt dom har haft  . tur att man har klarat sig så bra som man har gort jag har ju bott i bergsjön och kortedala hela min uppväxt man känner ju till alla .han är bra josefsson det repotaget som han gör nästa vecka skall bli roligt att se

Av ann-christin klaesson - 14 juli 2008 15:18

nu har alla lagen kommit det är gothiacup i göteborg. lika kul varje år . har varit och tittat på kviberg idag det var en härlig stämning kul med fotboll .annars är vädret som vanligt molnigt och skurar om vartannat. invigningen är på ullvi i kväll.

Ovido - Quiz & Flashcards