Alla inlägg under maj 2009

Av ann-christin klaesson - 29 maj 2009 13:35

skall åka med min syster och hennes man till göteborg strax vi skall hjälpa jenny och städa och flytta.så på söndag går flytten då kommer bengt och hjälper till.hoppas bara jag är till nån hjälp .har intevarit så bra på ett tag men jag tar det lungt.trevlig pingst på er kram

Av ann-christin klaesson - 27 maj 2009 11:30

oj vad man springer till läkan.undra om dom hittar nått fel nått är det ju .finn fem fel


Av ann-christin klaesson - 22 maj 2009 11:41

här rengnar det och det är ju skönt när man skall vara inne och greja.tvättar och plockar lite .bengt sätter in en annten  till tv  vi skall dra den på utsidan.av huset . skall låna bormaskinen av min syster och så klart har dom åkt nånstans  så han får vänta tills dom kommer hem .har inte så mycket att skriva nu men jag önskar en trevlig fredag hej

Av ann-christin klaesson - 21 maj 2009 12:30

i går när vi åkte till ed så var svenarne med . vi skulle handla i några butiker så varje gång vi kom ut ur afären var sven arne borta han är visst känd för det tog ett kort på han när han tittade fram  undra vad han hittar på för det var baa och vänta tills han kom. en rolig gubbe haha och ha med sig ,  här kommer han

Av ann-christin klaesson - 19 maj 2009 14:26

har varit och handlat i trollhättan Willys. vi åkte med min syster molle och sven_arne vi hadde trevligt i bilen  vi tjötade så det gick fort att komma dit  handlade hela vagnen full .men glömde köpa saft  jaag så är det ju fast man har lapp med sig haha  tack molle .


Av ann-christin klaesson - 18 maj 2009 10:40

mormor och yzmina. och farfar och yzmina .

Av ann-christin klaesson - 18 maj 2009 10:38

här skall jenny och sigge bo dom flyttar den 30 maj.

Ovido - Quiz & Flashcards