Alla inlägg under april 2009

Av ann-christin klaesson - 30 april 2009 11:42

då skall man väl vara igöteborg eller?där händer det ju massa kul . men lungt och skönt har vi ju här . bara lata oss och göra lite i trädgården finns ju massa att göra här,kanske grilla  vet inte det än vi får se . vi skall iväg och handla lite mat till hunden, och katterna .vi åker till bäckefors först  och sen till melerud.bengt solar tre gånger iveckan för sin soriasis. den är inte kul .

vi hörs kram på er alla som läser min blogg och trevlig valborg

Av ann-christin klaesson - 27 april 2009 18:52

vi som trodde vi skulle bogsera bilen <bengt satte sig vid ratten och startade bilen och den gick igång den lagade sig själv bra va

Av ann-christin klaesson - 27 april 2009 15:07

våran bil vil inte starta typiskt när vi skulle iväg och hadde tid att passa. fick låna en bil av min syster som tur var.vi får bogsera bilen till verkstan  .ja det händer så mycket  .fy vad jobbigt vi har det nu .är det inte det ena så är det det andra

Av ann-christin klaesson - 26 april 2009 16:31

vi var bjudna till våra grannar på grill kväll . hon och han är helt otroliga på mat godis sånt som jag älskar . en hel mysig kväll. tack ella och sven

Av ann-christin klaesson - 24 april 2009 18:04

har handlat jord och kogössell bark , så har vi satt två tomatplantor.det är kul och nu skall vi sätta potatis i morgon så det blir en  heldag ute i morgon  hälligt väder också grillar vi nog nått gått efteråt. ikväll blir det räksmörgås och en kopp kaffe,annars är det bara som vanligt.skönt lungt och skönt

Av ann-christin klaesson - 22 april 2009 11:15

jag har nu varit hos läkaren i bäckefors sänkan har gått ner lite jag hadde 103 och nu är den på 78 snabbsänkan .jag då skall man känna sig lite piggare och det gör jag väl nu eftersom jag inte har feber längre. men lite ont här och där . lite ångerst har jag haft inte kul.skall faktist diska idag och städa undan det som jag har slängt på golvet. jag så är det bara .städa upp efter sig .jag känner ibenen dom är alldeles skakiga. hoppas att alla andra mår bättre kram

Av ann-christin klaesson - 19 april 2009 18:41

har haft feber sen i går. ont ihalsen huvudvärk och lederna så jag ligger nerbäddad.hoppas jag blir frisk snart kram

Av ann-christin klaesson - 18 april 2009 13:16

vi var hemma hos min mamma . tog några bilder innan vi körde henne till assesakuten vid järentorget. hon ficka sitta där och vänta flera timmar så . vi passade då på att åka och hälsa på mathias och marina som nyss hadde flyttat till göteborg med sin lilla dotter som jag då fick se för första gången och hålla henne det var en underbar kännsla att få hålla sitt lilla barnbarn för första gången. hon var så vacker så underbar sov hela tiden i farmors famn.jag lägger in lite bilder så får ni se själva

Ovido - Quiz & Flashcards