Alla inlägg under juli 2009

Av ann-christin klaesson - 26 juli 2009 13:38

sommaren har ju  varit ganska blöt men man har varit ute mycket i naturen. det är skönt att gå i skogen och känna alla dofter . har ju väldigt nära skogen här och det är alltid någon som vill gå ut och då har man ju sälskap. hundar finns det gått om här .skall gå upp till min syster och dricka kaffe sedan och hoppas hon har nått gott till kaffet jag tror hon bakade häromdan.kram på er alla

Av ann-christin klaesson - 16 juli 2009 17:20

det var några som tyckte att det såg jättefint ut med den nya färgen det kommer nog att bli jätte fint när det blir klart. målar lite varje dag,mellan skurarna.just nu har vi fint väder,skall hägga ut min tvätt så den torkar. skönt att det är sommar. har inte badat på en vecka. så det skall jag försöka att göra. det är ju varmt i vattnet .kram på er

Av ann-christin klaesson - 14 juli 2009 17:48

nu har gubben börjat måla vad tycker ni om färgen komentera gärna inlägget. ulla och göran åkte hem  b.vid 11 tiden idag . skulle ta vägen om min mamma igöteborg. det var väldigt trevligt att ha dom här .det är goa . och hoppas domhar haft trevligt här.

Av ann-christin klaesson - 13 juli 2009 18:12

vi åkte till bengtfors idag för att visa min syster och hennes man lite ,vi handlade och gick där och trosade runt i olika afärer  vi tog en stor glass och satt bara och tittade på alla som gick förbi. sen gick vi ner till vattnett det var många som hadde sina båtar där. och det är väldigt fin väg att promenera alldeless vid vattnet .såg när dom slussade båtar och fikade allihop,vi åkte sedan till majaberget utsikt över hela bengtfors. vidare till godis butiken och där handlade vi en del hmmmmmmm.sen fortsätter vi till älgparken . vi såg inte så många älgar, men vi tittade påjätte grytor som har blivit till i bergen tog några kort där.kram

Av ann-christin klaesson - 12 juli 2009 20:12

vi åkte genom brudfjällett en väldig krokig väg men mysig.så hamnade vi i håverud ett jättefint ställe med många båtar och turister själv klartså var vi tvugna attvisa min syster detta ställe vi satt där och åt en glass sen hem och grillade, och så fick ulla åka fyrhjuling med sven arne . i går så fick rebecka åka med honom det tyckte dom var roligt.

Av ann-christin klaesson - 9 juli 2009 15:01

har laddat ner lite bilder . molle och svenarne på deras 4hjuling ser tuft ut när dom kommer.vågar inte åka med . men jag vågade åka med dom på en båtutflykt .svenarne fiskar och molle virkar . och jag sitter bara och tycker att allt är härligt.dricker kaffe och äter bullar mmm.se själva.

Av ann-christin klaesson - 8 juli 2009 19:52

förstörde nått i smart lådan till datan.men nu kan jag gå in på trådlöst  jag har saknat datan,det är som vanligt  här. igår var vi ute och plockade smultron  och blåbär molle min syster skulle göra muffins  och  hadet i . dom blev jätte goa.vi hittade också kantareller en tvåliters plast påse full.min systers barn och barn barn var också med och plockade så vi var väl ute i 2 tre timmar.det var skönt,det var skönt  väder också  .idag har jag klippt gräset har en bit kvar att klippa den får jag ta i morgon det är så djävla mycket.annars har jag badat och haft det lungt och skönt hej då


Av ann-christin klaesson - 1 juli 2009 13:42

vad skönt med lite rengn. det behövs nu efter denna veckans kanon väder har verkligen passat på och badat.vi var ute och åkte båt idgår också var ute 5 timmar jättehärligt.jag lägger in kort på mathias och marina och yzmina, som jag tog när dom var här i lördas  annars allt bra här . kram

Ovido - Quiz & Flashcards