Alla inlägg under juni 2010

Av ann-christin klaesson - 30 juni 2010 19:38

har varit och tat prover skall till läkaren nästa vecka. bra att ha det gort.packat en del som vi skall ta med i morgon till våran lägenhet . får nycklar na i morgon .

Av ann-christin klaesson - 29 juni 2010 16:41

idag har varit en bra dag har packat lite grann .och bengt har målat .var nere och tog mig ett dopp i sjön . har tagit några bilder på spökis och dixie och bengt när han dansar titta själva .kram              

Av ann-christin klaesson - 28 juni 2010 16:05

inatt fick jag gå upp och göra rent dixies öron . hon skakade så mycket på huvudet så att jag var tvungen att gå upp och kolla henne . hon hadde ju doppat huvudet under vatnet då vi var och badade i söndas. så jag gorde rent och det var massa skit som kom ut .sen somnade hon och jag så gott igen .får göra rent i kväll också. annars så är det sol hela dagen här och vi skall gå ner och bada sedan jag och bengt men då får dixie vara hemma. för vi skall bada vid brygorna. önslar att ni har det lika skönt som vi .  

Av ann-christin klaesson - 26 juni 2010 19:07

å vad skönt det är  vilket väder helt underbart.har bara målat några fönster karmar . bengt har målat taket på altanen är inte helt färdigt ännu fortsätter i morgon. har sovit middag idag det var så skönt.tack molle för igår .  

Av ann-christin klaesson - 25 juni 2010 18:53

hoppas alla har en skön midsommar . vi har underbart väder suttit ute och ätit silloch potatis och mycket annat gott hos min syster . våran vän svein var där också . så jag lägger in några kort . och skriver mer senare i helgen kram.        

Av ann-christin klaesson - 23 juni 2010 13:00

ja vi åkte ju till göteborg imåndas.vi hann med mycket vi åkte ju först till annett och lämnade dixie när vi skulle till läkan , men först åkte vi ner till karin för hon passade yzsmina tog en kopp kaffe på hennes utealtan. skit mysigt .hon bor i partille bor nära torget.var inne och handlade på willys när vi ändå var där . träffade ronny och hans barnbarn filip. tog ett kort på han  det var länge sen vi träffade dom .åkte sen och lämnade annett i kortedala igen sen åkte vi till läkan. lämnade också in papper till akelius på vägen till annett för att hämta hunden. träffade då petra och hennes gubbe och annetts jobbarkompis elisabeth stod och tjötade med dom en stund . se åkte vi till bersjön och hämtade några grejor hos svenarnes bror .sen åkte vi till tjörn för att äta middag och sen hem till ödskölt vilken dag.                        

Av ann-christin klaesson - 22 juni 2010 20:12

änligen har vi fått en lägenhet så nu har vi fått kontrakt på en 2a i partille. så nu flyttar vi snart till stan igen  kul att det blev där . där finns ju hur mycket affärer som helst.kul och nära till allt. mitt lilla barnbarn kommer jag att få se mycket mera hon är så söt jag längtar efter henne .farmors tös.lägger in lite bilder i morgon kram.  

Av ann-christin klaesson - 20 juni 2010 19:48

   vad kul att vi fick besök av våran dotter och hennes man sigge .här är man inte så van att det kommer någon så vi blev jätte glada både jag och bengt . dom stannar till i morgon . i morgon skall vi åka ner till göteteborg . bengt skall till läkaren på sahlgrenska i morgon håll tummarna att det går bra .sen åker vi till tjörn och äter middag hoppas på nått gott. jenny och sigge har semester denna veckan så hoppas dom får fint väder nu. kram på er alla   

Ovido - Quiz & Flashcards