Alla inlägg under januari 2009

Av ann-christin klaesson - 12 januari 2009 14:03

inne sittar väder.vi har varit och handlat i ed  litte smått och gott  inte så mycket för vi skall åka ner till götet på onsdagsmorron.viskall passa våran dotters hund och katter , dom skall åka utomlans en vecka så då passar vi på och hälsar på våra.gamla kompisar och min lilla mamma.inte för detr vi trivs  väldigt bra här i dalsland.vi bor i en liten stuga jag och min man bengt ,och våra djur, två katter  dom heter trixie och gustav . hunden heter dixie.som sagt inga kort en nu dom kommer.

Av ann-christin klaesson - 8 januari 2009 11:27

nu sitter jag här änligen landat .fått iorning ganska bra.det är stor skilnad här än där jag bodde förut. har allt underkontroll tror jag  nästan?jag skall ladda ner lite bilder det tar lite tid jag får väl lite hjälp av min man bengt och så har jag min stora syster här som kan allt .gud vad bra jag har det .det känns gott att börja skriva lite nu . jag har allt tänk mycket på att jag skall sätta igång men det blev inte mer men nu så jippi.

Ovido - Quiz & Flashcards