Alla inlägg under mars 2009

Av ann-christin klaesson - 31 mars 2009 10:21

IDAG skulle du fylla 46 år .min älskade bror .  Minnet har visat vad livet ägde: Sorgen och saknaden vad döden tog.

Av ann-christin klaesson - 30 mars 2009 19:46

hon är ju för söt lilla yazmina farmors tös,

Av ann-christin klaesson - 30 mars 2009 16:49

då var hon född Yazsmina. välkommen till livet.farmors lilla tös och farfars.grattis marina och våran son mathias för denna fina gåva.hon föddes  20009-03-28 kl 1046 en lördags morgon,marina du är mamma nu det måste kännas mycket härligt att få en sån bedårande liten dotter. jag önskar er all lycka och glädje skynda er ner till göteborg så vi får se henne.jag älskar er och tänker på er hela tiden . kramar från farmor

Av ann-christin klaesson - 24 mars 2009 11:44

våren har kommit ett vår tecken.

Av ann-christin klaesson - 24 mars 2009 11:33

skall ta fram gardiner till stora rummet jag har nog ett par gula gardiner som skall passa mitt fönster.sen får jag torka av fönstren de e så skitna nu så man kan inte se ut, det är gamla fönster så det är inte så roligt för man får dom inte helt rena . men det blir ju en bra början på städningen.jenny ringde idag min dotter alltså . dom hadde fått en lägenhet i majorna så då får man ju hjälpa henne snart också roligt för dom för det är ju bättre att bo där än kortedala.

Av ann-christin klaesson - 22 mars 2009 10:00

nu har jag fått en svägerska som heter regina.vi visste inget . kalle ringde igår och sa att dom hadde varit och gift sig borgeligt i stan .dom har ju prata om det men det kom ändå som en chock.man får väl bara säga gratis och hoppas dom blir lyckliga och att allt ornar sig för dom med bostad och att dom  får ett bättre liv .

Av ann-christin klaesson - 21 mars 2009 17:10

en härlig dag med sol och lite värme . vi satt ute och åt smörgåstårta och drack sider och öl. vi satt på våran alltan med jackorna på  men det kännes jättegott att sitta ute .vi firade bengt som fyller 56 år idag.tack tiller alla som tänkte på min man idag.tog några kort som vanligt ha ha

Av ann-christin klaesson - 20 mars 2009 18:22

nu kom vi iväg till simmhallen så det var så skönt.man känner sig som en ny kvinna.sen åkte vi till bloms. det är en afär som klädkällan umgefär.jag köpte babykläder  för jag blir ju farmor snart bäst att se till så man har presenten klar.det ser jag fram emot att bli farmor.tänker på det hela tiden.det är nästan som att få barn själv.dom är ju så söta dom små liven .bara allt går bra för dom jag håller tummarna.

Ovido - Quiz & Flashcards