Alla inlägg under november 2009

Av ann-christin klaesson - 30 november 2009 16:40

hoppas jag får med bilderna nu .              

Av ann-christin klaesson - 30 november 2009 15:57

sist jag var nere och hälsade på var vi istugan på tjörn. det var andra gångensom jag skulle passa mitt barnbarn medans mathias jobbade några timmar det gick inte så bra första dagen hon skrek nästan hela tiden .men dagen efter så sa hon inget hon var som en liten sålstråle hela dagen.jag och mathias åkte ner till göteborg för att hon skulle bada babysim mathias fick ju hålla henne hela tiden dom badade filmade jag det är kul att se det sen.har lagt in lite kort hoppas ni tycker det är trevligt kram

Av ann-christin klaesson - 29 november 2009 16:42

har varit hos min son och hns flickväns första lägenhet .en väldig gullig lägenhet mitt i oslo.dom hadde det jätte mysigt . kul att vi änligen kom dit dom har snart bott där i ett år . tiden går fort .tog lite kort där kram och tack för igår ringer sen                 vad kul puss ock kram

Av ann-christin klaesson - 26 november 2009 21:38

tack alla. idag fyllde jag 51 år det känns helt ok.många har hört av sig .molle och svenrne var här och åt tårta som jag hadde gort själv den blev så där god.har varit ganska trött idag har lite känningar av influensa sprutan svettas och fryser så nu skall jag gå och lägga mig tidigt och hoppas jag mår bättre i morgon kram på er skiver mer i morgon.Oskyldig

Av ann-christin klaesson - 25 november 2009 16:42

  farmors lilla docka.

Av ann-christin klaesson - 24 november 2009 11:29

nu var det länge sen . men nu skall väl jag komma igång igen . det blev lite jobbigt med bloggen . men jag skall försöka lära mig nya grejor så jag får in lite bilder. jag får ropa på min syster molle . just nu ligger hon väl i sin säng hon har ont av sin ishias. idag är det så fint solen skinner in genom mitt fönster.och jag ser att dom måste jag göra rent . men inte förän i morgon.jag har varit nere och passat yazmina när mathias jobbade . det gick jätte bra hon är farmors älskling  hon är så charmig så .och i lördas var vi och hjälpte jenny och sigge flytta. vi hadde bra hjälp våran kompis mickel och hans son kim jobbar påguldhedens flytt guld värda var dom . mathias och marina och sigge och jag och bengt.hjälpte också till .så nu bor hon på birgittagatan .idag tog jag den vanliga sprutan influensa sprutan som man tar varje år  och så har jag tat svin sprutan 2 gånger , så nu skall jag väl hålla mig frisk . tack för att ni läser min blogg kram på er alla.

Ovido - Quiz & Flashcards